دانلود اهنگ خوبه اخرش بهت رسیدم تورو به دنیا نمیدم بهنام بانی

دانلود کامل خوبه اخرش بهت رسیدم تورو به دنیا نمیدم

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی در وبلاگ یک موزیک به نام خوبه اخرش بهت رسیدم تورو به دنیا نمیدم بصورت کامل و با لینک مستقیم 

دانلود اهنگ خوبه اخرش بهت رسیدم تورو به دنیا نمیدم کامل

متن اهنگ بهنام بانی

خوبه که تو دلبستی به این عشق
تویی آخه بهترین عشق
اولینو آخرین عشق
خوبه آخرش به تو رسیدم تو رو به دنیا نمیدم
تورو دوست دارم  شدیدا
این عشقه که منو تو خوشبختیم   توی دل هم
عاشقای سرسختیم   عشقم
این عشقه که منو تو آرومیم  دیوونه ی بارونیم 
لیلی و مجنونیم   عشقم
این عشقه که منو تو خوشبختیم  توی دل هم   رفتیم
عاشقای سرسختیم   عشقم
این عشقه که تو رو من حساسی دیوونتو میشناسی
همونی که میخواستی عشقم
کار دله این عشق وای از دست دلم وای 
هیشکی به غیر از تو به من انقدر نمیاد
میدونی که قلبم ♩ تورو دوست داره زیاد
غیر از این از دستم کاری بر نمیاد
این عشقه که منو تو خوشبختیم توی دل هم رفتیم
عاشقای سرسختیم  عشقم
این عشقه که منو تو آرومیم دیوونه ی بارونیم 
لیلی و مجنونیم عشقم
این عشقه که منو تو خوشبختیم  توی دل هم رفتیم
عاشقای سرسختیم   عشقم
این عشقه که تو رو من حساسی دیوونتو میشناسی
همونی که میخواستی عشقم

دانلود اهنگ خوبه اخرش بهت رسیدم تورو به دنیا نمیدم بهنام بانی