دانلود اهنگ دیونم کرده بود یه ذره ولی هر چقدر

دانلود کامل ترانه جدید ، شنیدنی و بسیار زیبا از ستین به نام دیونم کرده بود یه ذره ولی هر چقدر در وبلاگ یک موزیک به صورت صوتی و با لینک مستقیم کیفیت عالی 320 با سرعت بالا

دانلود اهنگ دیونم کرده بود یه ذره ولی هر چقدر

برای دریافت این ترانه به لینک که در انتهای همین مطلب قرار داده شده مراجعه کنید و ترانه جدید سیتن را دریافت کنید

متن موزیک دیونم کرده بود یه ذره ولی هر چقدر

دیوونم کرده بد یه ذره ولی هرچقدر
بخنده دیوونشم اخ که دیوونشم
هی به هم میپریم میخواییم به هم
راه ندیم ولی بازم با هم بهتریم باز باهم بهتریم
نمیگه جلوم میخوادم یجوری میخنده
ادم دوست نداره باهاش یه لحظه هم بجنگه
منی که نه خیلی سادم بدجوری بی ارادم
جلو دلی که براش همیشه خیلی تنگه
آخ چه ازار قشنگی تا میتونی بجنگی واسه اون
دل تنگی که میگیره آخ که زیبای منی تو
زیبایی یعنی تو یعنی من بیتو که میمیره
خودشو میگیره یکم دوست نداره نزدیکش شم
ولی نمیتونه بی من اخه من میدونم
دنبال منه نگاهش میدونه منم میخوامش
میدونه فقط تو دنیا من با اونم
آخ چه ازار قشنگی تا میتونی بجنگی واسه اون
دل تنگی که میگیره آخ که زیبای منی تو زیبایی
یعنی تو یعنی من بیتو که میمیره

دانلود اهنگ دیونم کرده بود یه ذره ولی هر چقدر کامل mp3 با لینک مستقیم