دانلود اهنگ ارمین نباشی من میشم داغون

در این پست از وبلاگ یک موزیک اهنگ من میشم داغون با لینک مستقیم و کیفیت عالی 320 همراه با متن برای دانلود قرار داده می شود

نحوه دانلود اهنگ ارمین

برای دانلود با کیفیت خوب و همچنین لینک مستقیم موزیک نباشی من میشم داغون به ادامه مطلب و اخر این پست مراجعه کنید

متن اهنگ ارمین

چته اینقد چرا تو خودتی چرا هستی دپرس امشبه رو بیخیاله دنیا شو بیخیاله استرس

کنار هم منو تو میسازیم یه زندگیه آروم آسمونم که خوش رنگ تر شده چون داره میاد بارون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

مثه خار تو چشم دشمنیم ممنونم که پشتمی

ممنونم که بی هیچ چشمداشتی فقط به فکر رشدمی

زندگی با تو میده حال تو یه آدمه ایده ال که از همه مثبت تری و هستی خوراک ایده هام

تو مثه نور چشمی یه آدمی که هیچی تو دلش نیست

منم که دیگه وابستت شدمو جات جایی جز تو بهشت نیست

من جونمم میدم واسه تو دوست دارم بی اندازه

تو سخت ترین مراحله زندگیم باز کنار تو میشم باز..

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

دانلود اهنگ ارمین نباشی من میشم داغون / دانلود ارمین بارون میباره اروم 2afm