دانلود اهنگ تو فقط تب کن ببین برات میمیرم

دانلود کامل اهنگ جدید و زیبای دانلود اهنگ تو فقط تب کن ببین برات میمیرم تو یه لب تَر کن همراه با متن و کیفیت خوب 320 و همچنین لینک مستقیم در وبلاگ یک موزیک

دانلود اهنگ تو فقط تب کن ببین برات میمیرم

برای دانلود این ترانه زیبا با لینک مستقیم به لینک پایین این مطلب کلیک کنید

متن اهنگ

تو فقط تب کن
ببین برات میمیرم
تو یه لب تَر کن
من خورشیدو میگیرم
توو مشتم ، توو مشتم
همه جا تاریک ، ماهِ منی شبا تو
روزامون گرم بود ، سایه میشم برا تو
میدونم میبازم بهت ولی میام برات
مودو ملو میکنم آره با لیوان شراب
بگو دوست داری بکنم من چی کار برات؟
میره باز با تو خوش
گرمته میکنم من آفتابو مشت
مهم نیست در بیاد چی کار ما درست
آخرش میشه صد کارما درست
توو باد میرقصی اره پروانمی
قول دادی جایی بدونِ من تنها نری
بهترین حسِ وقتی توو تخت با منی

لینک دانلود با کیفیت خوب

دانلود اهنگ تو فقط تب کن ببین برات میمیرم تو یه لب تَر کن با کیفیت عالی لینک مستقیم