دانلود اهنگ دستاتو میگیرم از تو چشات میبینم یاسین ترکی

گلچین یکی از بهترین اهنگ های یاسین ترکی به نام دستاتو میگیرم از تو چشات میبینم با بهترین کیفیت ممکن همرات با شعر کامل در وبلاگ یک موزیک 

دانلود اهنگ دستاتو میگیرم از تو چشات میبینم

برای دانلود کامل اهنگ یاسین ترکی به لینک پایین همین مقاله مراجعه فرمایید

متن اهنگ دستاتو میگیرم یاسین ترکی

 

هر بار میبینمت انگار که همون بار اوله

از سرم بیرون نمیره چشمات نمیره از سرش

میگذره زود پیش همیم انگار زمان داره عجله

سوال من تویی و شو با توئه حله راه مسئله

دستاتو میگیرم از تو چشمات میبینم میگم که دروغه تو

داد میزنی و میگی نه عصبی بد میشم کی میخوادت از من بیشتر

همه میدونن بعد تو یه آدم دیگم انقدر خوبی که نمیدونم بدتو

یکاری میکنی بام که زودتر حال بدم اوکی شه

مهم نی هرجا باشیم فرق نمیکنه با تو لوکیشن

علاقه ام نسبت به تو حسم یهو جوری شدش که

انگار که دست من نیست بیشتر داره میشه خودش هی

دستاتو میگیرم از تو چشمات میبینم

میگم که دروغه تو داد میزنی و میگی نه

عصبی بد میشم که میخوادت از من بیشتر

خطا رو دستامون میشه هشتاد و یک هیجده

من حساسم سر تو همه میدونن برا تو

دانلود اهنگ دستاتو میگیرم از تو چشات میبینم با کیفیت 320 و لینک مستقیم همراه با متن