دانلود ای کاش نگاه تو نگاه گذری بود سعید براتی

برای امروز اهنگ جدید و عاشقانه سعید براتی بنام ای کاش نگاه تو نگاه گذری بود برای علاقمندان قرار داده می شود, برای دانلود ای کاش نگاه تو نگاه گذری بود سعید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

دانلود ای کاش نگاه تو نگاه گذری بود (سعید براتی) با لینک مستقیم و کیفیت خوب

متن اهنگ ای کاش نگاه تو نگاه گذری بود

ای کاش؛ نگاهِ تو نگاه گذری بود… ●♪♫
غیر از تو مرا کاش؛ که کارِ دگری بود ●♪♫
بی طاقت و دلمرده و باران به چشمم… ●♪♫
ای کاش… ●♪♫
ای کاش؛ که این بی خبری خوش خبری بود ●♪♫
کجا روم؟ کجـا؟ کجــا؟ ●♪♫

شعر : علی ایلیا
به من بگو، چرا چـــرا؟ گذشته ای ز ماجرا؟ ●♪♫
ای یـــار… ●♪♫
قدم قــدم؛ نفس نفس… تمامِ این جهان، قفس! ●♪♫
فقط تو باش… همین و بس! ●♪♫
ای یــــار… ●♪♫
دلم، همیشه بی قرار ●♪♫

ملودی و تنظیم قطعه : بهتاش زرین ، حامد حسینی
کلافه ام از انتظار ●♪♫
مرا به یاد خود بیار! ای یار…. ●♪♫

من به لب رسیده بی تو؛ جـانم ●♪♫
رسیده غم؛ به استخوانم! ●♪♫
جهنمی شده، جهانم ●♪♫
تو، قشنگترین غم و عذابی ●♪♫
سوالِ تلخِ بی جوابی… دلیلِ من؛ برای خوابی! ●♪♫
نگاهِ بی پناهِ من؛ مهمترین گناهِ من! ●♪♫
درست و اشتباهِ من؛ ای عشق ●♪♫
بر آسمانِ من؛ ببار.. ●♪♫

میکس و مستر : مهیار رحیمی
چه خاطراتِ بی شمار؛ نمی کند ز من فرار… ای عشق… ●♪♫
من به لب رسیده بی تو؛ جـانم ●♪♫
رسیده غم؛ به استخوانم! ●♪♫
جهنمی شده، جهانم ●♪♫
تو، قشنگترین غم و عذابی ●♪♫
سوالِ تلخِ بی جوابی… دلیلِ من؛ برای خوابی

دانلود ای کاش نگاه تو نگاه گذری بود سعید براتی