دانلود اهنگ افغانی عید قربان است من قربانت شوم

در این مقاله در وبلاگ یک موزیک ترانه بسیار زیبا به زبان افغانی به مناسبت عید قربان با بهترین کیفیت برای دانلود قرار داده می شود.

موزیک عید قربان است من قربانت شوم یکی ترانه های بسیار محبوب به مناسب عید قربان است که در بین فارسی زبان های طرفداران زیادی دارد

اهنگ عید قربان است من قربانت شوم

برای دانلود این ترانه به لینک های که در پایین همین مطلب قرار داده شده مراجعه فرمایید و با کیفیت عالی این موزیک را دریافت کنید

متن اهنگ عید قربان است

قطره اشک به مژگانت شوم

لاله ی تر بهر دامانت شوم
جز دل تنگ ندارم هدیه ای
عید قربان است من قربانت شوم
ای تلکم بهر سخن پیچیده ای
در فضای انجمن پیچیده ای
لمس کردن تو خیلی دشوار است
خیلی نازک در بدن پیچیده ای
عید قربان است و دوری ز بین ما
درد ناصبوری بین ما
عشق پاکم لیلا نازنین
ندارم ارام به این سرزمینهمدم
باران زلفانت شوم
نم نم باران زلفانت شوم
عید قربان است و من به قربانت شوم

لینک دانلود با لینک مستقیم

دانلود اهنگ افغانی عید قربان است من قربانت شوم mp3 با لینک مستقیم کیفیت عالی