دانلود اهنگ اگه دلت بخواد بری نمیزارم اصلا عشقم

دانلود کامل اهنگ جدید و عاشقانه مهراد جم به نام اگه دلت بخواد بری نمیزارم اصلا عشقم با فرمت mp3 با لینک مستقیم

 

- مهراد جم غمت نباشه دانلود آهنگ جدید مهراد جم غمت نباشه من عاشقتم حواست به ... که عشق میون ما رو اگه دلت بخواد بری نمیذارم اصلا عشقم زوریه نمیشه که از ...متن آهنگ غمت نباشه مهراد جم. دلم میخواد با تو یه جای دورو که نباشه هیشکی خودت میدونی که الهی کور بشه نبینه اونی که عشق میون ما رو اگه دلت بخواد بری نمیذارم اصلا ...
دلم میخواد با تو یه جای دورو که نباشه هیشکی خودت میدونی که الهی کور بشه نبینه اونی که عشق میون ما رو اگه دلت بخواد بری نمیذارم اصلا عشقم زوریه ...
دانلود آهنگ مهراد جم غمت نباشه با کیفیت 128 و 320 متن آهنگ غمت نباشه مهراد جم با لینک مستقیم ... اگه دلت بخواد بری نمیذارم اصلا عشقم زوریه نمیشه که از من دل بکنی ...

متن اهنگ دلت بخواد بری 

دلم میخواد با تو یه جای دورو

که نباشه هیشکی خودت میدونی که

الهی کور بشه نبینه اونی که عشق میون ما رو

اگه دلت بخواد بری نمیذارم اصلا

عشقم زوریه نمیشه که از من

دل بکنی بری از همه تو سری ببین کار خدارو

غمت نباشه من عاشقتم

حواست به عشقت باشه یکم

کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم

چشای تو منو برده تا عشق

چیکار کردی اینقد میخوامت

زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم

غمت نباشه من عاشقتم

حواست به عشقت باشه یکم

کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم

چشای تو منو برده تا عشق

چیکار کردی اینقد میخوامت

زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم

از تو دور بمونه چشای بد

اون نگات همه رو دیوونه کرد

ضربان دلم با تو رو صد

نفسم میره واست

جایی رفتی زود برگرد

غمت نباشه من عاشقتم

حواست به عشقت باشه یکم

کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم

چشای تو منو برده تا عشق

چیکار کردی اینقد میخوامت

زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم

غمت نباشه من عاشقتم

حواست به عشقت باشه یکم

کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم

چشای تو منو برده تا عشق

چیکار کردی اینقد میخوامت

زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم

مطالب مرتبط در وبلاگ یک موزیک

دانلود گلچین بهترین آهنگ های پاپ ایرانی